درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 03:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54986صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:42
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.

جوایز
جوایز می‌توانند ابزاری عالی برای جذب توجه رسانه‌ها باشند، چه زمانی که برنده می‌شوید و چه زمانی که برای آنها نامزد می‌شوید. اگر جایزه به اندازه کافی بزرگ یا جذاب باشد، احتمالاً در رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد.

مسئولیت اجتماعی شرکتی
انجام کارهای خیرخواهانه و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) نیز می‌تواند راه موثری برای جلب توجه رسانه‌ها باشد.

اگر فعالیت‌هایی انجام می‌دهید که برای جامعه یا مخاطبان شما ارزشمند باشد، احتمالاً به طور طبیعی در رسانه‌ها پوشش داده خواهید شد.

جنجال
اگر به دنبال جلب توجه رسانه‌ها به عنوان یک برند رقیب یا بازیگر کوچک هستید، ایجاد جنجال می‌تواند راه موثری باشد. اگر چیزی بگویید یا کاری انجام دهید که بحث‌برانگیز باشد، به احتمال زیاد در رسانه‌ها پوشش داده خواهید شد.

کدام استراتژی برای شما مناسب است؟

بهترین استراتژی برای جلب توجه رسانه‌ها به اهداف و مخاطبان خاص شما بستگی دارد. اگر به دنبال ایجاد یک تصویر عمومی مثبت هستید، مسئولیت اجتماعی شرکتی ممکن است بهترین گزینه باشد. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند خود هستید، جوایز یا جنجال ممکن است موثرتر باشد.

در نهایت، کلید موفقیت این است که یک استراتژی رسانه‌ای منسجم و هدفمند داشته باشید. مهم نیست که کدام رویکرد را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پیام شما واضح، مختصر و قانع کننده است.

سه نکته کلیدی

اصیل باشید. اگر فقط به دنبال روابط‌عمومی هستید، مردم می‌توانند آن را تشخیص دهند. این به شما اعتبار و شهرت شما را خدشه‌دار می‌کند.

منسجم باشید. پیام خود را در تمام پلتفرم‌های ارتباطی خود ثابت نگه دارید.

صبور باشید. ایجاد روابط با رسانه‌ها زمان می‌برد. انتظار نداشته باشید که یک شبه نتایج یک‌شبه به‌دست آورید.


جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال همگی می‌توانند ابزاری مؤثر برای جلب توجه رسانه‌ها باشند.

در نهایت
هیچ رویکردی برای جلب توجه رسانه‌ها وجود ندارد. بهترین رویکرد به اهداف و مخاطبان شما بستگی دارد.

منبع انگلیسی: Paul Writer

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد